مطالب مرتبط:
دستگیری 28 سارق و کشف 59 فقره انواع سرقت
دستگیری 28 سارق و کشف 59 فقره انواع سرقت
دستگیری 28 سارق و کشف 59 فقره انواع سرقت
هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان کشف شد
اعتراف یک مقام انگلیسی به ناتوانی برابر روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 15:052024-03-28حوادث

اعتراف سارق خارجی به 30 فقره سرقت


سردار، ولی پور گودرزی به اعتراف متهم به 30 فقره سرقت ابزار، آهن آلات و محصولات کشاورزی در اماکن خصوصی (مزارع و باغات) به ارزش 80 میلیارد ریال در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: - سردار، ولی پور گودرزی به اعتراف متهم به 30 فقره سرقت ابزار، آهن آلات و محصولات کشاورزی در اماکن خصوصی (مزارع و باغات) به ارزش 80 میلیارد ریال در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند 2 تن از مالخرانی که متهم اموال مسروقه را به آن ها می فروخت را شناسایی و دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشورهای همسایه به همراه 2 مالخر خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را 80 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع سرقت های سریالی تجهیزات و ابزارآلات از محل های کشاورزی در حومه شهر ری تهران بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با اعزام به محل وقوع جرم و تحقیقات اولیه دریافتند که سرقت های متعدد آهن آلات، ابزار و محصولات کشاورزی به صورت سریالی و تقریباً مشابه به وقوع پیوسته است که با تجمیع پرونده های مشابه شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.


برچسب ها: محصولات کشاورزی - اموال مسروقه - کشاورزی - اماکن خصوصی - میلیارد - رییس پلیس آگاهی پایتخت - ریال
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سارق خارجی به 30 فقره سرقت

اعتراف سارق خارجی به 30 فقره سرقت