مطالب مرتبط:
هشدار هواشناسی؛ برف بهاری در راه است!
هشدار هواشناسی؛ برف بهاری در راه است!
هشدار هواشناسی؛ برف بهاری در راه است!
صدور هشدار زرد برای 17 استان | سامانه بارشی و بارش برف در راه است
هشدار هواشناسی درباره بارش های سیل آسا در 24 استان/ در این مناطق کشور برف می بارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 22:102024-04-07اجتماعي

هشدار هواشناسی؛ برف بهاری در راه است!


به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی روز 20 فروردین در شمال غرب و غرب سواحل خزر بارندگی داریم و 22 فروردین در غرب و شمال غرب، مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش باران پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده 20 فروردین در شمال غرب و غرب سواحل خزر بارش ها تمرکز دارد و در برخی مناطق غرب، جنوب غرب و ارتفاعات البرز بارش پراکنده داریم همچنین در برخی مناطق سردسیر و ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش بینی می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه 21 فروردین در شمال غرب و غرب کشور و برخی مناطق جنوب غرب بارش باران داریم و در برخی مناطق امتداد زاگرس جنوبی در فارس و کرمان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

  وی افزود: روز چهارشنبه 22 فروردین با تقویت فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب، برخی مناطق مرکزی کشور و غرب سواحل خزر؛ دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی در استان های قزوین البرز زنجان و تهران بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد داریم.

  ضیاییان اظهار داشت: روز چهارشنبه 22 فروردین در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های البرز تهران و مازندران بارش برف داریم، همچنین در لرستان، شمال شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال چهارم


برچسب ها: شمال غرب - پیش بینی - فروردین - سازمان هواشناسی - بارش - هواشناسی - شمال
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی؛ برف بهاری در راه است!

هشدار هواشناسی؛ برف بهاری در راه است!