مطالب مرتبط:
نماز عید فطر در 12 بقعه متبرکه البرز برگزار می شود
نماز عید سعید فطر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود
اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه عید سعید فطر در البرز
مراسم روز عید فطر از ساعت 6 صبح در حرم مطهر رضوی برگزار می شود
تصاویر/ نشست برنامه ریزی نماز عید سعید فطر در کوهدشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:052024-04-08سياسي

نماز عید فطر در 12 بقعه متبرکه البرز برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری نماز عید فطر در 12 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: با هماهنگی که با مراکز افق امامزادگان انجام شده شرایط برای تحویل فطریه و کفاره روزه داران فراهم است.

- ایسنا/البرز مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری نماز عید فطر در 12 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: با هماهنگی که با مراکز افق امامزادگان انجام شده شرایط برای تحویل فطریه و کفاره روزه داران فراهم است.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در 12 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

وی افزود: پیش از برگزاری نماز عید فطر مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه در آستان مقدس امامزادگان برگزار و نماز عید فطر نیز از ساعت 6:30 صبح آغاز می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان کرج امامزاده طاهر(ع)، امامزاده محمد(ع) و امامزاده حسن(ع) میزبان نمازگزاران هستند، گفت: با هماهنگی که با مراکز افق امامزادگان انجام شده شرایط برای تحویل فطریه و کفاره روزه داران فراهم است.

دشتکی تصریح کرد: همچنین همزمان با روز عید فطر مبلغان برای پاسخگویی به سوالات شرعی نمازگزاران در امامزادگان متولی برگزاری نماز حاضر هستند تا به سوالات زائران و نمازگزار پاسخ دهند.


برچسب ها: نماز عید فطر - برگزاری نماز عید فطر - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - نماز عید - اوقاف و امور خیریه البرز - بقعه متبرکه - عید فطر
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در 12 بقعه متبرکه البرز برگزار می شود

نماز عید فطر در 12 بقعه متبرکه البرز برگزار می شود