مطالب مرتبط:
خبر خوش معتمدیان از احیای دریاچه ارومیه
تراز دریاچه ارومیه به بیش از 1270 متر رسید
شرایط دریاچه ارومیه نسبت به پارسال چه تغییری کرده است؟
مهمترین و امیدوار کننده ترین اتفاق برای دریاچه ارومیه
تراز دریاچه ارومیه به بیش از 1270 متر رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 10:302024-03-23اجتماعي

دریاچه ای فیروزه ای در ارومیه که قرمز می شود


آبشارها، جنگل، دریا و جاذبه های طبیعی، یکی از مقاصد گردشگری است که طرفداران زیادی دارد و سالانه گردشگران بسیاری برای بهره مندی از طبیعت و زیبایی های بکر آن به مناطق مختلف سفر می کنند.

- آذربایجان غربی استانی در شمال غرب کشور بواسطه آب و هوای منحصر به فردی که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی است که علاقه مند به دیدن جاذبه های طبیعی هستند و در بین آبشارهای متعدد و مناطق طبیعی این استان، دریاچه ارومیه همانند نگینی فیروزه ای در بین جاذبه های طبیعی استان می درخشد.

دریاچه ارومیه اگر چه طی سالهای گذشته با بحرانی بزرگ دست و پنجه نرم می کرد و رو به احتضار بود اما با تلاشهای دولت سیزدهم این نگین فیروزه ای جانی دوباره یافت و همانند سالیان دور که پذیرای گردشگران زیادی بود، نوروز امسال نیز میزبان گردشگران استان و علاقه مندان به جاذبه های طبیعی بود.

بواسطه افزایش تراز دریاچه و به شکرانه این اتفاق مبارک، علاوه بر حضور خود جوش گردشگران در دریاچه ارومیه، برگزاری جشنواره بادبادک نیز فرصتی برای شادی و نشاط خانواده ها از دمیده شدن جانی دوباره بر کالبد دریاچه بود.

خانواده ها در این جشنواره از دیدن دریاچه ارومیه به وجد آمده بودند چه افرادی که از سایر استانها پیگیر اخبار دریاچه بودند چه اهالی بومی منطقه که وجود این دریاچه نقش حیاتی در ز


برچسب ها: گردشگران - فیروزه ای - طبیعی - دریاچه ارومیه - دریاچه - دریا - استان
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه ای فیروزه ای در ارومیه که قرمز می شود

دریاچه ای فیروزه ای در ارومیه که قرمز می شود