مطالب مرتبط:
تخریب شبانه دیوار باغ گیاه شناسی نوشهر در نوروز
تخریب دیواره باغ ملی گیاه شناسی نوشهر با هدف گره ترافیکی
دعوت روزنامه اصولگرای همشهری برای برخورد مومنانه در ماجرای کاظم صدیقی/ ​ یک پایگاه خبری: ای کاش با دروغ های شاخدار علیه خاتمی هم برخورد مومنانه می شد! یک باغ 1000 میلیاردی واقعا جابه جا شده، پرداختن به آن، بازی در زمین دشمن است؟
تخریب دیوار باغ گیاه شناسی طبق توافق و بر اساس قانون انجام شد
یک سند جدید از ماجرای باغ 1000 میلیاردی صدیقی و پسران / آقای صدیقی! چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 15:002024-03-25اجتماعي

ماجرای تخریب شبانه باغ گیاهشناسی نوشهر چه بود؟


رییس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور ضمن اشاره به تخریب باغ گیاهشناسی نوشهر گفت: قرار بود در ازای امتیازات و اقدامات شهرداری برای باغ گیاهشناسی نوشهر عقب نشینی در این باغ صورت گیرد اما شهرداری به توافقات خود عمل نکرد و شبانه بدون هماهنگی بخشی از این باغ را تخریب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب چهارم فروردین بود که خبرهایی مبنی بر تخریب شبانه بخشی از باغ گیاهشناسی نوشهر منتشر و اعلام شد که شهرداری نوشهر بدون مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق نامه مشترک با موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور اقدام به تخریب بیش از 200متر از دیوار شمالی این باغ و تسطیح 1500مترمربع از عرصه های آن کرده است.

دیری نگذشت که شهردار نوشهر اعلام کرد تخریب بخشی از دیوار ضلع شمالی باغ گیاهشناسی جهت رفاه حال شهروندان و بازگشایی گره کور مسیر منتهی به یک پل بوده و این اقدام قانونی و با نظر مساعد دادستان و فرماندار نوشهر انجام شده است.

در این راستا علی علیزاد علی آبادی_رییس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور_ در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه باغ اکولوژی نوشهر یا باغ گیاهشناسی نوشهر یکی از 7 باغ اقماری موسسه تحقیقات جنگل و مرتع است، گفت: موسسه تحقیقات یک باغ گیاهشناسی ملی ایران واقع در تهران دارد و 6 باغ اقماری نیز در شهرهای مختلف وجود دارد.


برچسب ها: باغ گیاهشناسی - نوشهر - تخریب - جنگل ها و مراتع - شهردار - شهرداری - شبانه
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب شبانه باغ گیاهشناسی نوشهر چه بود؟

ماجرای تخریب شبانه باغ گیاهشناسی نوشهر چه بود؟