مطالب مرتبط:
خشم نخست وزیران استرالیا و لهستان از توجیهات تل آویو در کشتار امدادگران
نفس های آخر تل آویو به شمارش افتاده است +فیلم
واکنش حسین امیرعبداللهیان به جنایات اسراییل/ یکی از اهداف خطرناک تل آویو از بین بردن همه آثار فلسطین است
سفیر پاکستان: حامی مبارزه ایران علیه تروریسم هستیم
اسراییل GPSها را در تل آویو مختل کرده تا در حرکت پهپاد و موشک های تهاجمی ایران و نیروهای نزدیک به آن ایجاد اختلال کند / GPSها محل کاربران را به جای تل آویو، لبنان نشان می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 08:352024-04-05بين الملل

لهستان سفیر تل آویو را احضار کرد


لهستان در پی کشته شدن یکی از شهروندان خود در حمله رژیم صهیونیستی به خودرو حامل اعضای «آشپزخانه مرکزی جهانی» در نوار غزه، سفیر اسراییل را احضار کرد.

- لهستان در پی کشته شدن یکی از شهروندان خود در حمله رژیم صهیونیستی به خودرو حامل اعضای آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه، سفیر اسراییل را احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از کشته شدن یک امدادگر لهستانی در غزه توسط نیروهای نظامی صهیونیستی، ورشو یاکوف لیوْنه سفیر اسراییل در لهستان را احضار و خشم خود را نسبت به قتل شهروند خود در حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه ابراز کرد.

بنابر گزارش شبکه راشا تودی، مقامات لهستانی همچنین از نحوه برخورد تل آویو با این حادثه انتقاد کردند و خواستار پرداخت غرامت به خانواده قربانی شدند.

روز دوشنبه، ارتش رژیم صهیونیستی سه حمله هوایی متوالی به یک کاروان بشردوستانه انجام داد که در آن هفت شهروند خارجی که برای سازمان امدادرسانی World Central Kitchen (آشپزخانه مرکزی جهانی) کار می کردند، از جمله دامیان سوبول از لهستان کشته شدند.

این سازمان که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، گفت که تیم او در نوار غزه در منطقه ای که به عنوان منطقه امن تعیین شده بود در حال حرکت بوده است و خودرو حامل آن ها دارای آرم (World Central Kitchen (WCK قابل مشاهده بود.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - لهستان - سفیر اسراییل - آشپزخانه - نوار غزه - کشته شدن
آخرین اخبار سرویس:

لهستان سفیر تل آویو را احضار کرد

لهستان سفیر تل آویو را احضار کرد