مطالب مرتبط:
فیلم | کهگیلویه وبویراحمد سرزمین چشمه سارها و رودهای خروشان
فراخوان مشارکت مجموعه های مردمی در نمایشگاه قرآن چهارمحال وبختیاری
اعلام جزییات برپایی راهپیمایی روز قدس در چهارمحال وبختیاری
طولانی ترین بازی های گیم پس که باید آن ها را تجربه کنید
جلال پور، فعال اقتصادی: اسفند 1402 بدترین اسفندی بود که در تمام زندگی کاری ام تجربه کردم/ قدیم ها که تورم چنین فشاری نداشت، اخلاق حکمفرما بود/ این روزها حتی اگر 95 درصد نقدینگی داشته باشید، کسی حاضر نمی شود به اندازه 5 درصد روی اعتبار شما حساب کند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 10:352024-03-31اجتماعي

خنکای هوا در کنار چشمه های خروشان را در چهارمحال وبختیاری تجربه کنید


وجود چشمه های خروشان به نوعی دیگر مناظر طبیعی را زیبا می کند که چهارمحال و بختیاری از این امر مستثنی نیست و دارای چشمه های خروشانی است که خنکی هوا را به ارمغان می آورند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وجود چشمه های خروشان به نوعی دیگر مناظر طبیعی را زیبا می کند که چهارمحال و بختیاری از این امر مستثنی نیست و دارای چشمه های خروشانی است که خنکی هوا را به ارمغان می آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چشمه های خروشان در کنار مناظر طبیعی زیبایی خاصی را به مناطق مختلف می بخشند، نوروز که فرار می رسد گردشگران راهی مناطق بکر و طبیعت سرسبز می شوند.

چشمه ها نیز از جمله مناظر طبیعی هستند که همه افراد علاقه خاصی به آن ها دارند و از هر کجا بگذرند و چشمه خروشانی را مشاهده کنند ساعاتی را با شنیدن صدای آب سپری می کنند.

از مهم ترین چشمه های چهارمحال و بختیاری می توان به چشمه کوهرنگ، دیمه، چشمه برم و چشمه سندگان، چشمه سیاسرد و چشمه زاغی و چشمه مولا و چشمه سرداب رستم آباد، چشمه شلمزار، چشمه زنه و چشمه مایک نیز اشاره کرد، البته بسیاری از چشمه ها خشک و یا با بارش برف و باران از دل زمین می جوشند و چهره طبیعت را دو چندان می ‎کنند.

چشمه دیمه، سرچشمه اصلی زاینده رود قبل از ایجاد تونل های کوهرنگ، در 10 کیلومتری چلگرد و در مجاورت روستای دیمه واقع شده است، آب این چشمه از گ


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - چشمه ها - چشمه - مناظر طبیعی - چهارمحال - بختیاری - مناظر
آخرین اخبار سرویس:

خنکای هوا در کنار چشمه های خروشان را در چهارمحال وبختیاری تجربه کنید

خنکای هوا در کنار چشمه های خروشان را در چهارمحال وبختیاری تجربه کنید