مطالب مرتبط:
 ایران و برزیل در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم همکاری می کنند
ایران و برزیل در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم همکاری می کنند
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو، ویژه فروردین 1403/ ایکس 55 پرو، آریتزو 5، ایکس 33، ام وی ام ایکس 22 پرو، تیگو 7 و 8 + جدول
پلتفرم ایکس چت بات Grok را دردسترس کاربران پریمیوم قرار داد
کاهش صادرات سنگ آهن برزیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 11:302024-04-07سياسي

مبارزه ایکس علیه دستور بستن حساب های خاص در برزیل


شرکت ایکس (توییتر سابق) با حکم دادگاه، مجبور شده است برخی حساب های محبوب را در برزیل، مسدود کند و اجازه ندارد جزییات این دستور را منتشر کند.

- شرکت ایکس (توییتر سابق) با حکم دادگاه، مجبور شده است برخی حساب های محبوب را در برزیل، مسدود کند و اجازه ندارد جزییات این دستور را منتشر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک، مالک ایکس در پستی در این پلتفرم نوشت: این دستور ممکن است به از دست رفتن کامل درآمد و تعطیلی دفاتر این شرکت در برزیل، منتهی شود و قول داد تا جای ممکن و از راه قانونی، با این حکم، مبارزه خواهد کرد.

این شرکت شبکه اجتماعی اعلام کرد نمی داند چرا این احکام مسدودسازی صادر شده اند و اجازه ندارد جزییات حساب های مسدود شده را اعلام کند و در صورت عدم عمل به این دستورات، با جریمه روزانه مواجه خواهد شد.

ماسک با اشاره به پست یک کاربر درباره دستور الکساندر دو مورائس دادگاه عالی، نوشت: ایکس در برزیل به دستگیری کارمندانش و مسدود شدن دسترسی به این پلتفرم در این کشور، تهدید شده است.

مورائس سال گذشته، دستور تحقیقات درباره مدیران تلگرام و گوگل را که مسئول کارزار مبارزه با لایحه پیشنهادی برای ساماندهی اینترنت بودند، صادر کرده بود.


برچسب ها: دستور - برزیل - مسدود - دادگاه - شرکت - حساب - مبارزه
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه ایکس علیه دستور بستن حساب های خاص در برزیل

مبارزه ایکس علیه دستور بستن حساب های خاص در برزیل