مطالب مرتبط:
هشدار سیلاب در ارتفاعات شمال تهران/مسافران از رود دره ها فاصله بگیرند
هشدار وقوع سیلاب در ارتفاعات شمال تهران
ببینید | ترافیک سنگین در بزرگراه تهران شمال
ترافیک در جاده های تهران-شمال نیمه سنگین است+ ویدئو
ترافیک سنگین در بزرگراه تهران شمال (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 13:002024-03-24اجتماعي

هشدار سیلاب در ارتفاعات شمال تهران


با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید طی دو روز آینده احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان وجود دارد.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید طی دو روز آینده نسبت به احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات این استان هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی از مسیل ها، رودخانه ها و رود دره ها فاصله بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از استانداری تهران، حامد یزدی مهر، روز یکشنبه از پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران و خطر وقوع سیلاب در ارتفاعات شمال تهران، خبر داد.

وی با بیان اینکه منطقه اثر مخاطره کل استان تهران، به ویژه ارتفاعات پایتخت و امام زاده داوود(ع)، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه پیش بینی شده است، افزود: توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان و مسافران نوروزی این است که از اتراق و تردد کنار رودخانه ها، رود دره ها و مسیل ها به طور جدی اجتناب کنند.

یزدی مهر در خصوص آب گرفتگی معابر و لغزندگی محورها و خطر ریزش بهمن نیز هشدار داد و افزود: از مردم عزیز می خواهیم در صورت ضروری نبودن، از سفر به محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت ضرورت حتما از صحت سیستم گرمایشی خودرو و همراه داشتن تجهیزات زمستانی اطمینان داشته باشند.


برچسب ها: ارتفاعات - مسافران نوروزی - تهران - استان - هواشناسی - مدیریت بحران - احتمال وقوع
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سیلاب در ارتفاعات شمال تهران

هشدار سیلاب در ارتفاعات شمال تهران