مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 21:502024-04-10سياسي

پیام تسلیت ولایتی به رییس دفتر سیاسی حماس


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی شهادت سه تن از فرزندان و تعدادی از نوه های دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر علی اکبر ولایتی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر شهادت سه تن از فرزندان برومند دکتر اسماعیل هنیه و تعدادی از نوه ها و اعضای خانواده ایشان در اثر حمله ددمنشانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید و بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را نشان داد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی با این اقدامات روز به روز انزوای خود در سطح بین الملل و در افکار عمومی را تسریع می نماید و به دلیل شکست های متعدد در میدان نبرد که نشان از ضعف بیشتر و اذعان به شکست دارد، دست به چنین ترورهای ناجوانمردانه و قتل عام ملت مظلوم فلسطین و غزه می زند، هر چند خواب شوم در هم شکستن مقاومت مردم بزرگ و شجاع فلسطین را به گور خواهد برد.

بی تردید مجاهدان راه اسلام و آزادی فلسطین پاداش خود را دریافت خواهند کرد و ملت بزرگ فلسطین و غزه هر روز منسجم تر، مقتدرتر و شجاع تر از گذشته به راه خود در مقابله با این غده سرطانی و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت و این فداکاری ها و ایثارگری ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت خواهد کرد و هیچ عاملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت ولایتی به رییس دفتر سیاسی حماس

پیام تسلیت ولایتی به رییس دفتر سیاسی حماس