مطالب مرتبط:
پرونده قتل مرد گمشده در وهن آباد با خودکشی قاتل بسته شد + جزییات
قتل مرد گمشده در وهن آباد؛خودکشی قاتل در خانه+ جزییات
افشای راز قتل مرد گمشده در قلهک تهران
افشای راز قتل مرد گمشده در قلهک تهران
راز قتل مرد گمشده در قلهک تهران افشا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 13:352024-03-22حوادث

قتل هولناک مرد جوان در تهران؛ چرا قاتل خودکشی کرد؟


«بهنام» ناگهان با چاقویی به سمت مرد گمشده حمله ور شد و او را با ضربات چاقو به قتل رساند؛ من خیلی ترسیده بودم به همین خاطر جسد را با فرد متوفی به سمت آزادراه غدیر بردیم و در بیابان های آنجا رها کردیم؛ -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد.

سردار  علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی پایتخت دراین باره اظهار کرد: زن جوانی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، همسرم چند روز قبل برای رفتن به محل کار خود واقع در وهن آباد رباط کریم از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است؛ هرچقدر هم با تلفن همراهش تماس می گیرم خاموش است، نگرانم بلایی سر او آمده باشد، لطفاً کمک کنید.

او افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند اما در نخستین گام با استعلام از پزشکی قانونی و بیمارستان های تهران ردپایی از مرد گمشده پیدا نکردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که مشخص شد موبایل مرد گمشده قبل از اینکه خاموش شود، 25 ساعت مکالمه تلفنی نداشته است و وی به یک


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی پایتخت - پلیس آگاهی - رییس پلیس - آگاهی - پلیس - پایتخت - خودکشی
آخرین اخبار سرویس:

قتل هولناک مرد جوان در تهران؛ چرا قاتل خودکشی کرد؟

قتل هولناک مرد جوان در تهران؛ چرا قاتل خودکشی کرد؟