مطالب مرتبط:
سیستان و بلوچستان عزادار شهدای چابهار، راسک و مهرستان است/ مزدوران منطقه ای به سختی باید مجازات شوند
مجازات شکارچی چهار قلاده روباه در چالوس مشخص شد
مجازات شکارچی چهار قلاده روباه در چالوس مشخص شد
مجازات شکارچی چهار قلاده روباه در چالوس مشخص شد
فیلم | رهاسازی کبک در منطقه آق داغ خلخال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 11:052024-04-10سياسي

مزدوران منطقه ای به سختی باید مجازات شوند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در سیب و سوران گفت: مزدوران منطقه ای استکبار باید به سختی مجازات شوند تا به خود جرأت تکرار چنین جنایاتی را ندهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در سیب و سوران گفت: مزدوران منطقه ای استکبار باید به سختی مجازات شوند تا به خود جرأت تکرار چنین جنایاتی را ندهند.

آیت الله مصطفی محامی در بخشی از خطبه های نماز عید سعید فطر زاهدان ضمن تبریک این عید سعید عنوان کرد: امسال ماه مبارک رمضان 29 روزه بود و این سفره نعمت الهی زودتر به پایان رسید و امیدواریم خداوند متعال با لطف و رحمت بیشتر خود آن را جبران کند.

ایت الله محامی گفت: ماه رمضان گذشت و این ماه یک نمونه از یازده ماه دیگر است و کل عمر ما به تندی می گذرد و ما هستیم و نتیجه عملکرد خود و اگر از سرمایه عمر درست استفاده کرده باشیم برنده هستیم و در غیر این صورت ضرر می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه دوم بیان کرد: عید را مجدد تبریک عرض می کنم اگرچه با جنایات اسراییل و آمریکا در غزه و نیز در سوریه و شهادت سرداران رشید ما و هم چنین جنایت هایی که مزدوران استکبار جهانی در استان ما انجام دادند چه شهدای راسک و چابهار و چه شهدای روز گذشت


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه - حادثه تروریستی - بلوچستان - خطبه های نماز عید سعید فطر - مزدوران - سیب و سوران
آخرین اخبار سرویس:

مزدوران منطقه ای به سختی باید مجازات شوند

مزدوران منطقه ای به سختی باید مجازات شوند