مطالب مرتبط:
پیام تسلیت مخبر در پی شهادت جمعی از سرداران سپاه
پیام تسلیت دبیر مجمع در پی شهادت جمعی از سرداران سپاه
پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پی شهادت مظلومانه سرداران و فرماندهان سپاه قدس و همراهان آنان در سوریه
پیام رییس دانشگاه لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق
پیام رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 23:552024-04-02سياسي

پیام تسلیت مخبر در پی شهادت جمعی از سرداران سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبرمعاون اول رییس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در پی آن به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و .

- معاون اول رییس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک ایران در دمشق و در پی آن به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و لبنانی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبرمعاون اول رییس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در پی آن به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و لبنانی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی را تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا سلام و رحمت و رضوان خداوند بر شهدای اسلام از احد و صفین و دشت کربلا تا شهدای مقتدر و سرافراز دمشق و مدافع حرم.


برچسب ها: معاون اول رییس جمهور - معاهدات بین المللی - جمهوری اسلامی ایران - بین المللی - رییس جمهور - دیپلماتیک - معاون اول
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مخبر در پی شهادت جمعی از سرداران سپاه

پیام تسلیت مخبر در پی شهادت جمعی از سرداران سپاه