مطالب مرتبط:
جهان به خوی درندگی رژیم صهیونیستی پی برده است
افزایش مخالفت در سطح بین المللی با رژیم صهیونیستی اسراییل
مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق| پخش زنده
رمضان شریف: کوس رسوایی رژیم صهیونیستی عالم گیر شده است
درخواست حزب آلمانی برای تحریم تسلیحاتی علیه رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-04سياسي

خوی درندگی رژیم صهیونیستی برای جهانیان نمایان است


امام جمعه سنندج با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی ایران در سوریه، گفت: با این جنایات، جهان به خوی درندگی رژیم صهیونیستی پی پرده است.

- ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی ایران در سوریه، گفت: با این جنایات، جهان به خوی درندگی رژیم صهیونیستی پی پرده است.

ماموستا فایق رستمی امروز پنجشنبه (16 فروردین) در دیدار با علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: با جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی ایران در سوریه، جهان به خوی درندگی رژیم صهیونیستی پی پرده است.

وی، با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد مقدس است و آیات زیادی در اهمیت این فریضتین نازل شده است، تبلیغ در دین اسلام را بسیار مهم ذکر کرد و افزود: کسی که تبلیغ می کند باید در درجه اول این تبلیغ برای نفس خود و پس از آن برای مردم باشد.

ماموستا رستمی بیان کرد: 600 آیه از قرآن کریم به امر به معروف و نهی از منکر اشاره دارد و یکی از مهم ترین وظایف تمام پیامبران الهی امر به معروف و نهی از منکر بوده است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - جنایات رژیم صهیونیستی - امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف - امام جمعه سنندج
آخرین اخبار سرویس:

خوی درندگی رژیم صهیونیستی برای جهانیان نمایان است

خوی درندگی رژیم صهیونیستی برای جهانیان نمایان است