مطالب مرتبط:
بازدید عیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب غرب |
فرمانده نیروی زمینی سپاه از نوار مرزی جنوب غرب کشور سرکشی کرد
فرمانده نیروی زمینی سپاه ازنوار مرزی جنوب غرب کشور سرکشی کرد
هلاکت یک نظامی و جراحت 16 نیروی دیگر صهیونیستی در درگیری های جنوب غزه
فرمانده نیروی دریایی: دشمن دائماً در حال توطئه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 11:452024-03-30سياسي

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب غرب


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت زمینی و هوایی از نقاط مرزی جنوب غرب کشور در استان خوزستان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه فرمانده قرارگاه کربلا در دیدار عیدانه ای با حضور در منطقه مأموریتی قرارگاه منطقه ای کربلا در مرزهای مشترک ایران و عراق، آخرین وضعیت مناطق مرزی و یگان های مختلف مستقر در جنوب غرب کشور، آمادگی های رزمی و دفاعی پاسداران انقلاب را از نزدیک ارزیابی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوی چهره به چهره ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان و تبریک سال نو به رزمندگان اسلام از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت های شبانه روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

سردار پاکپور اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که آمادگی کنونی یگان های نیروی زمینی سپاه از حیث تجهیزاتی و نیروی انسانی بسیار مطلوب است و رزمندگان غیور اسلام در اوج هوشیاری در حال مرزبانی از کیان اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان نیروی زمینی سپاه در ایام تعطیلات نوروزی مثل روزهای غیر تعطیل با تمام توان برای حفظ امنیت و دفاع از مرزوبوم کشورمان به صورت شبانه روزی تلاش و به این خدمت رسانی به مردم عزی


برچسب ها: فرمانده نیروی زمینی سپاه - نیروی زمینی سپاه - نیروی زمینی سپاه پاسداران - نیروی زمینی - سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده - سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب غرب

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب غرب