مطالب مرتبط:
رشد 5 درصدی چین در 2024؛ هدفی بدون برنامه
تبیین برنامه های اقتصادی دولت در سال جدید
بحران های محیط زیستی در سال 2024 کاهش می یابند؟
7 ترند جذاب گیاهان آپارتمانی سال 2024 که از آن بی خبرید
رنگ مو بلوند کَره ای شیک | بلوند باتر کرم، یک رنگ موی جذاب در سال 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 14:152024-03-25اقتصادي

برنامه اقتصادی چین در سال 2024


به گفته مقامات ارشد و مدیران شرکت ها، تعهد چین به پرورش نیروهای مولد بر اساس کیفیت جدید کاری و در عین حال ترویج توسعه با کیفیت بالا، فرصت های عظیم بازار و چشم انداز توسعه گسترده را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم می کند.

- به گفته مقامات ارشد و مدیران شرکت ها، تعهد چین به پرورش نیروهای مولد بر اساس کیفیت جدید کاری و در عین حال ترویج توسعه با کیفیت بالا، فرصت های عظیم بازار و چشم انداز توسعه گسترده را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنان این اظهارات را در پکن طی افتتاحیه مجمع دو روزه توسعه چین 2024 بیان کردند، چند هفته پس از آنکه دومین اقتصاد بزرگ جهان از هدف رشد پنج درصدی خود رونمایی کرد.

الجزیره نوشت، چین هدف رشد اقتصادی خود برای سال 2024 را به میزان پنج درصد تعیین کرده که بسیار کمتر از رشد 2 رقمی است که برای چندین دهه قدرت دومین اقتصاد بزرگ جهان را به همراه داشت.

کنگره ملی خلق چین (NPC) به طور رسمی از این هدف رونمایی کرد زیرا اقتصاد 18 تریلیون دلاری این کشور با موارد مخالف جدی مواجه است.

نقشه راه اقتصادی چین که با هدف سال گذشته مطابقت دارد، در حالی ارائه می شود که اقتصاد چین با چالش های متعددی ازجمله بحران املاک، کند شدن صادرات، تنش های ژئوپلیتیکی با ایالات متحده، کاهش جمعیت، بدهی های هنگفت


برچسب ها: چشم انداز توسعه - توسعه - سرمایه گذاران - اقتصاد - کیفیت - چشم انداز - اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اقتصادی چین در سال 2024

برنامه اقتصادی چین در سال 2024