مطالب مرتبط:
شهادت 2 مأمور پلیس در استان سیستان و بلوچستان ایران
درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ کشف بیش از یک تن مواد مخدر
عامل حمله امروز به پلیس در سیستان و بلوچستان دستگیر شده / اولین تصاویر دو سربازی شهید شده
رحیم پور، معاون پیشین وزارت امور خارجه: باید بحران محرومیت در سیستان و بلوچستان را ریشه ای حل کنیم/ در عراق و سوریه با داعش مبارزه کردیم اما همان توجه را به مرزهای شرقی نداشتیم/ بلوچستان اولویت امنیتی ایران نیست
حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان با هدف جلوگیری از توسعه استان انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 08:052024-04-07حوادث

اقدامات عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات گسترده واحد ضدِ تروریسمِ پلیس در 12 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات گسترده واحد ضدِ تروریسمِ پلیس در 12 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز یکشنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع حمله تروریستی به ماموران پاسگاه کورین در منطقه کورین زاهدان، ماموران پلیس سراسر استان با انجام ساز و کارهای ویژه با جدیت پیگیر موضوع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اقدام و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس بر فعالیت های گروهک انصارالفرقان یک نفر از اعضای اصلی این گروهک تروریستی به هویت معلوم را مورد شناسایی و طی یک عملیات در زاهدان دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 352 تیر فشنگ مربوطه کشف شد.

وی در ادامه بیان کرد: اکیپ ماموران شهرستان مهرستان نیز در اجرای برنامه های مطرح شده حدود ساعت 1600 یوم جاری پس از شناسایی و تعقیب و مراقبت، یک دستگاه خودروی پژو 405 را در سطح یکی از خیابان های مهرستان شناسایی و دستور ایست صادرمی کنند که ضمن بی توجهی به ایست از داخل خودرو به سمت ماموران اقدام به تیراندازی می کنند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی استان - بلوچستان - فرمانده انتظامی - ماموران - استان
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان

اقدامات عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان