مطالب مرتبط:
توان و روحیه عالی مقاومت پس از 6 ماه از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه در غزه، هشت شهید برجای گذاشت
مخالفت جوانان آمریکایی با رژیم صهیونیستی و سیاست بایدن درباره جنگ غزه افزایش یافت
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در دیوان کیفری بین المللی رسیدگی شود
حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه در غزه، هشت شهید برجای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 17:252024-03-22سياسي

توان و روحیه عالی مقاومت پس از 6 ماه تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه


وزیر امور خارجه ایران و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

- وزیر امور خارجه ایران و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از رایزنی تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، با زیاد نَخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت وگو کرد.

نَخاله در این گفت وگو، ضمن ابلاغ سلام های گرم خود به امام خامنه ای و رییس جمهوری اسلامی ایران و تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان به دولت و ملت ایران، آخرین وضعیت تحولات سیاسی و میدانی در فلسطین و غزه را تشریح کرد.

زیاد نخاله قدرت و توان و روحیه برتر مقاومت را پس از گذشت حدود 6 ماه از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه عالی توصیف کرد و از تلاش ها و اقدامات دیپلماتیک منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش های سید ابراهیم رییسی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین تقدیر کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، وحدت و انسجام میدانی میان گروه های مقاومت فلسطینی را رمز موفقیت و پیروزی ملت فلسطین در برابر ماشین کشتار دشمن صهیونیستی دانست و


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - وزیر امور خارجه - وزیر امور خارجه ایران - آخرین تحولات میدانی - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

توان و روحیه عالی مقاومت پس از 6 ماه تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه

توان و روحیه عالی مقاومت پس از 6 ماه تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه