مطالب مرتبط:
مجلس ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم را بررسی می کند
مجلس ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم را بررسی می کند
بررسی ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی
بررسی بخش دوم لایحه بودجه 1403 در دستور کار مجلس قرار می گیرد
ایرادات لایحه برنامه هفتم توسعه بررسی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 12:002024-04-06سياسي

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حجاب در دستور کمیسیون حقوقی


کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری خود به بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می پردازد.

- کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری خود به بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روزهای یکشنبه و دوشنبه (19 و 20 فروردین ماه) تشکیل می شود.

کمیسیون اصل 90 در جلسه ای به بررسی عملکرد مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد در حوزه مبارزه با پولشویی و نحوه همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و برنامه های مبارزه با مفاسد اقتصادی می پردازد.

بررسی نتایج تحقیق و تفحص از عملکرد 10 ساله اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس اتاق بازرگانی در دستور کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

کمیسیون عمران در جلسه ای با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس گزارشات ارائه شده در خصوص سفرهای نوروزی را استماع می کند.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کمیسیون حقوقی و قضایی قرار دارد.


برچسب ها: ایرادات شورای نگهبان - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس - لایحه حمایت از خانواده - کمیسیون حقوقی و قضایی - کمیسیون حقوقی - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حجاب در دستور کمیسیون حقوقی

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حجاب در دستور کمیسیون حقوقی