مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 18:302024-04-02بين الملل

دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد


«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز اول آوریل و همچنین تلفات گزارش شده را محکوم می کند.

- استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز اول آوریل و همچنین تلفات گزارش شده را محکوم می کند.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل حمله رژیم اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و هشدار داد: هرگونه محاسبه اشتباه می تواند منجر به درگیری گسترده تر در منطقه ای بی ثبات، با عواقب ویرانگر برای غیرنظامیان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مقر سازمان ملل در نیویورک، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز اول آوریل و همچنین تلفات گزارش شده را محکوم می کند.

او تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل متحد مجددا تاکید می کند که اصل مصونیت اماکن و پرسنل دیپلماتیک و کنسولی باید در همه موارد مطابق با قوانین بین المللی رعایت شود.

دوجاریک ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل همچنین به همه طرف ها یادآوری می کند که به تمام تعهدات خود تحت قوانین بین المللی، از جمله حقوق بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد

دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد