مطالب مرتبط:
اهمیت شستشوی منظم فرش در طول عمر آن
فیلم | اهمیت نماز در قیامت
اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید این مطلب را حتما بخوانید/ ساعات مختلف شبانه روز داخل بدن چه خبر است؟
واکنش ولی نصر، مشاور سابق اوباما، به تماس وزرای خارجه چین و سعودی: عربستان اعتماد کمی نسبت به آمریکا دارد که بتواند از جنگ جلوگیری کند / بهایی که پکن برای استفاده از نفوذش در تهران می خواهد چیست؟ در مقابل به ایران چه خواهد داد؟ ولی نصر نوشت: « عربستان امید چندانی به توانایی آمریکا بر
اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 09:002024-04-19سياسي

حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در واقع حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه برای هر کشوری دارای اهمیت است زیرا همانطور که در دنیای واقعی با جنگ روبرو می شویم در دنیای مجازی نیز با جنگ سایبری و روایت معکوس دشمن مواجه هستیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در واقع حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه برای هر کشوری دارای اهمیت است زیرا همانطور که در دنیای واقعی با جنگ روبرو می شویم در دنیای مجازی نیز با جنگ سایبری و روایت معکوس دشمن مواجه هستیم.

رضا شریفی شامگاه پنجشنبه در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی استان اظهار کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشت که ماحصل این همدلی جذب بالای اعتبارات پروژه های مختلف همچون راه ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و .

شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت این را دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال به عینه این موضوع مشاهده شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه ای در معرفی ظرفیت های استان دارند، تصریح کرد: دشمن با هدایت سرویس های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قوم


برچسب ها: استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - حفاظت - مجازی - بلوچستان - دنیای مجازی - معاون سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است

حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است