مطالب مرتبط:
برگزاری المپیاد هنر با رویکرد استعدادیابی در لرستان
برگزاری مرحله پلی آف اول بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان
برگزاری سمینار نیروگاه های خورشیدی برای صنایع آذربایجان شرقی
برگزاری بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری
مصلای امام خمینی آماده برگزاری نماز عید فطر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 14:152024-04-08فرهنگي

برگزاری دوسالانه سرنانوازی در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری رویداد دوسالانه سرنانوازی از سری طرح های شهید آوینی در سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه این استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری رویداد دوسالانه سرنانوازی از سری طرح های شهید آوینی در سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه این استان خبر داد.

اعظم روانشاد امروز (دوشنبه، 20 فروردین ماه) در جلسه شورای موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کار فرهنگی در بستر مردمی و مردمی کردن فرهنگ، وجود نخبگان فرهنگ و هنر و پیوند آن ها ضرورت دارد، بیان کرد: لازم است فعالیت های درخور شأن مردم و برای مردم را برنامه ریزی و برگزار کنیم.

وی بر لزوم برگزاری جلسات نخبگانی در همه حوزه های فرهنگی و هنری با تمرکز در همه شهرستان های استان تاکید کرد و افزود: یکی از رسالت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوند بین مردم و فعالیت های فرهنگی و هنری است و باید در طرح ها و برنامه ها، برنامه ریزی لازم برای برقراری ارتباط بهتر انجام و از همه ابزارها برای کاهش آسیب ها استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر لزوم نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان تاکید و اظهار کرد: در همه زیرمجموعه های معاونت هنری لازم است نظارت های بیشتر انجام شود.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوسالانه سرنانوازی در لرستان

برگزاری دوسالانه سرنانوازی در لرستان