مطالب مرتبط:
پاسخ به تجاوزات اسراییل قاطع و مستقیم خواهد بود
واکنش وزیر خارجه اسراییل به احتمال پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق
فرمانده نیروی دریایی سپاه: در پاسخ به اسراییل عجله نمی کنیم/ هیچ کشوری دموکراتیک تر از ایران پیدا نمی کنید
اسراییل: پاسخ ایران به بعد از عید فطر موکول خواهد شد
تایمز اسراییل: پاسخ ایران به بعد از عید فطر موکول شد / تهران اماکن نظامی و استراتژیک را هدف قرار خواهد داد، نه مکان های غیرنظامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 17:302024-04-10سياسي

پاسخ به تجاوزات اسراییل مستقیم خواهد بود


سیدسعید حسینی امام جمعه کاشان ضمن اشاره به شهادت مستشاران ایران در سوریه گفت: پاسخ به تجاوزات اسراییل قاطع و مستقیم است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امام جمعه کاشان ضمن اشاره به شهادت مستشاران ایران در سوریه گفت: پاسخ به تجاوزات اسراییل قاطع و مستقیم است.

حجت الاسلام سیدسعید حسینی در خطبه های نماز عید فطر در کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه شوال و عید سعید فطر اظهار داشت: دوری از ماه رمضان سخت است اما یادمان نرود که دوری از حضرت مهدی(عج) سخت تر از دوری ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه آنچه که در ماه مبارک رمضان از جمله تلاوت قرآن را به دست آوردیم، حفظ کنیم، افزود: پسر سردار شهید زاهدی دلنوشته ای را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه پدرم غیر از ماه مبارک رمضان روزی سه جزء قرآن تلاوت می کرد و در ماه مبارک رمضان نیز هر سه یا چهار روز یک ختم قرآن می کرد.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به اهمیت زکات فطره ابراز داشت: یکی از فواید زکات فطره حفظ جان فرد است و مستحبی نیز وجود دارد که برای پدر مرحوم خود نیز زکات فطره کنار بگذاریم و این موضوع در روایات ما شیعیان آمده است.

وی ضمن اشاره به ظلم اسراییل در غزه و فلسطین و اذناب آنان در سیستان و بلوچستان گفت: برخی رسانه های معاند نظیر اینترنشنال در ادعایی عجیب و مضحک اعلام کرده که روشنفکران از


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - امام جمعه کاشان - ماه مبارک - امام جمعه - رمضان - اسراییل - مبارک
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به تجاوزات اسراییل مستقیم خواهد بود

پاسخ به تجاوزات اسراییل مستقیم خواهد بود