مطالب مرتبط:
پوتین: روند صلح بدون روسیه اتفاق نمی افتد
دیدار پوتین و لوکاشنکو حول محور راه حل صلح، حملات و تهدید روسیه
پسکوف: مذاکرات صلح بدون روسیه بی معناست/ حمله به کنسولگری ایران ناقض تمام قوانین بود
روسیه باید در تمامی گفتگوهای صلح حاضر باشد
روسیه باید در تمامی گفتگوهای صلح حاضر باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 09:002024-04-12بين الملل

پوتین: روند صلح بدون روسیه اتفاق نمی افتد


ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در اظهاراتی به کنفرانس صلحی که طبق اعلام سوییس قرار است اواخر خرداد در این کشور برگزار شود، واکنش نشان داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، یک روز پس از اعلام رسمی سوییس مبنی بر تهیه طرحی برای پایان دادن به جنگ اوکراین، رییس جمهور روسیه این طرح را به سخره گرفت و هشدار داد که مسکو هیچ طرح اجباری که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.

پوتین با اشاره به اینکه کشورش برای پیوستن به مذاکرات ماه ژوئن در سوییس دعوت نشده است، گفت: روند صلح بدون روسیه نمی تواند اتفاق بیفتد.

به گفته رییس جمهور روسیه، آنها ما را به کنفرانس صلح دعوت نمی کنند، در ضمن فکر می کنند ما آنجا کاری نداریم اما در عین حال می گویند که نمی توان بدون ما در زمینه صلح تصمیم گرفت، این هم غم انگیز و هم خنده دار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سوییس پس از موافقت در ماه ژانویه برای میزبانی نشست صلح به درخواست ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین، روز چهارشنبه اعلام کرد که یک کنفرانس بین المللی در تاریخ 15 تا 16 ژوئن (26 و 27 خرداد) در هتل بورگنستاک در دریاچه لوسرن مرکز سوییس برنامه ریزی شده است.

پس از یک مرحله اکتشافی که شامل گفت وگو و رایزنی با کشورهای مختلف برای بررسی گزینه ها بود، دولت سوییس در بیانیه ای گفت: هم اکنون شرایطی فراهم


برچسب ها: رییس جمهور روسیه - رییس جمهور - روسیه - سوییس - جمهور - پوتین - کنفرانس
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: روند صلح بدون روسیه اتفاق نمی افتد

پوتین: روند صلح بدون روسیه اتفاق نمی افتد