مطالب مرتبط:
دیدار مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
دیدار مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
آغاز دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر انقلاب اسلامی
دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 12:552024-04-04سياسي

دیدار ولایتی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین


مشاور مقام معظم رهبری با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه و مقاومت ملت بزرگ فلسطین و غزه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علی اکبر ولایتی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمد گویی به اقای نخاله و هیئت همراه تاکید کرد: شما با وجود همه محدودیت ها و مشکلات کار بسیار بزرگی انجام دادید که در تاریخ مقاومت برای همیشه ثبت خواهد شد و فلسطین به عنوان مسئله اول و مهم جهان اسلام و با ملتی بزرگ، شجاع و مقتدر به زودی پیروز خواهد شد و از اشغال رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی رهایی خواهد یافت.

مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور بین الملل در ادامه با تجلیل از مقاومت و ایستادگی بی نظیر ملت بزرگ غزه و فلسطین تاکید کرد: غزه تمام پروژه های صهیونیست ها و غربی ها و به ویژه حامی اصلی این جنایت ها یعنی آمریکا که ده ها هزار نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را در برابر دیدگان جهانیان و سکوت مدعیان حقوق انسان ها و بشر شهید و مجروح کردند بر هم زد.

در ادامه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن ابراز خرسندی از این دیدار تاکید کرد: اسراییل به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و مقاومت به راه خود با قوت ادامه خواهد داد.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - مشاور مقام معظم رهبری - جهاد اسلامی فلسطین - فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - مقام معظم رهبری - جهاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ولایتی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

دیدار ولایتی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین