مطالب مرتبط:
زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
قدرت علمی و تحقیقی حوزه در حفظ فرهنگ آن است/ مراجع تقلید به شبهات جواب واحد داشته باشند
فولاد مبارکه پیشتاز در حوزه حمایت از حقوق مصرف کننده
مضیف میراث فرهنگی ناملموس خوزستان
جناح مخالف دولت پاکستان جبهه مشترک تشکیل داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 16:002024-04-13فرهنگي

تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود


مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

مرتضی نظری امروز (25 فروردین ماه) اظهار کرد: راه اندازی این کمیته می تواند به حفاظت بهتر از آثار تاریخی این شهرستان کمک کند.

وی با اشاره به بازدید دادستان شهرستان شاهرود از بناهای تاریخی این شهر، افزود: کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان شاهرود پس از این بازدید و با همراهی مسؤولان قضایی شهرستان تشکیل شد.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود افزود: این کمیته با هدف حفظ حقوق عامه و الزام دستگاه های متولی به انجام تکالیف قانونی خود برای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی شهرستان بخصوص بناهای تاریخی تشکیل شده است.

نظری گفت: کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود به ریاست دادستان شهرستان و دبیری مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود فعالیت می کند.


برچسب ها: میراث فرهنگی - شهرستان شاهرود - حوزه میراث فرهنگی - میراث فرهنگی و گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - شهرستان - حقوق عامه
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود

تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود