مطالب مرتبط:
دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در محلات
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات گرمابسرد دماوند
دستگیری عامل حیوان آزاری در گلبهار خراسان رضوی
دستگیری عامل حبوان آزاری در گلبهار خراسان رضوی (14 فروردین 1403)
دستگیری یک حیوان آزار در خراسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 16:452024-04-02حوادث

دستگیری پسرعموی قاتل در گرگان


فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری پسر عمومی قاتل خبر داد و افزود: این فرد با استفاده از سلاح سرد پسر عموی خود را به قتل رسانده است.

- ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری پسر عمومی قاتل خبر داد و افزود: این فرد با استفاده از سلاح سرد پسر عموی خود را به قتل رسانده است.

سرهنگ علی تجری ظهر امروز، سه شنبه 14 فروردین 1403 در تشریح جزییات درگیری دو پسر عمو در گرگان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از مناطق شهرستان گرگان، بلافاصله عوامل انتظامی پاسگاه سعدآباد به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور مأموران مشخص شد، بین دو پسر عمو به علت اختلاف شخصی درگیری رخ داده است، ادامه داد: یکی از آن ها با استفاده از سلاح سرد پسرعموی خود را به قتل رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی گرگان با تأکید بر اینکه با اشراف اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته در کمتر از دو ساعت مخفیگاه قاتل شناسایی شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات ویژه، قاتل دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم، علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، افزود: متأسفانه برخی افراد به جای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می زنند که


برچسب ها: فرمانده انتظامی - استفاده از سلاح - گرگان - انتظامی - سلاح سرد - دستگیری - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پسرعموی قاتل در گرگان

دستگیری پسرعموی قاتل در گرگان