مطالب مرتبط:
رونمایی از نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی پدافند ارتش
رونمایی از نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی پدافند هوایی ارتش
رزمایش «غیرمنتظره» ارتش اسراییل برای آمادگی مقابله با حزب الله
ارتش صهیونیستی رزمایشی برای آمادگی نظامی در شمال فلسطین اشغالی انجام داد
حمله گردان های قسام به نیروهای ارتش اسراییل در مرکز و جنوب غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 18:402024-03-29سياسي

ارتش: نسل جدید پهپاد و موشک پدافندی در راه است


امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد: نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی نیروی پدافند هوایی ارتش با قابلیت‍ های به روز و پیشرفته امسال رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی نیروی پدافندهوایی ارتش با قابلیت های به روز و پیشرفته در سال جاری رونمایی می شود.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مهمترین راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش تولید امنیت پایدار است، اظهار داشت: تولید امنیت با شعار و حرف عملی نمی شود و مستلزم تلاش جهادی و هدفمند است.

امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه در سایه امنیت پایدار است که زمینه رشد و پیشرفت در تمامی عرصه ها در داخل کشور ممکن و محقق می شود ابراز داشت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور و تضمین کننده امنیت پایدار برای میهن و نظام اسلامی است.

امیرسرتیپ صباحی فرد گفت: نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی نیروی پدافندهوایی ارتش با قابلیت های به روز و پیشرفته در سال جاری رونمایی می شود.


برچسب ها: نیروی پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند - پدافند هوایی - پدافند - امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد
آخرین اخبار سرویس:

ارتش: نسل جدید پهپاد و موشک پدافندی در راه است

ارتش: نسل جدید پهپاد و موشک پدافندی در راه است