مطالب مرتبط:
ابطال یک بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
مصوبه دستمزد به واحدهای مشمول قانون کار ابلاغ شد/پرداخت حقوق کارگران مطابق با بخشنامه دستمزد
مصوبه دستمزد به واحدهای مشمول قانون کار ابلاغ شد/پرداخت حقوق کارگران مطابق با بخشنامه دستمزد
دیوان عدالت اداری پرداخت تسهیلات به صندوق های پژوهش و فناوری را ابطال کرد
ابطال مجوز های کاغذی از نیمه اردیبهشت 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 09:002024-04-03سياسي

ابطال یک بخشنامه ستاد کل درباره قانون جوانی جمعیت


هیات عمومی دیوان عدالت اداری بندی از یک بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را که امتیاز بهره مندی از یک سال افزایش سنواتی را صرفا شامل افرادی می دانست که صاحب فرزند چهارم و پنجم می شوند و نه فرزند سوم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دوان عدالت اداری کشور، بر اساس گردش کار این پرونده، شاکی به موجب دادخواستی ابطال بند 2 بخشنامه شماره 2212/1/1001/38 ـ 1401/12/8 ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شده است.

متن بخشنامه مورد شکایت به شرح زیر است: بخشنامه شماره 2212/1/1001/38 ـ 1401/12/8  از: رییس ستاد کل نیروهای مسلح به: گیرندگان محترم زیر موضوع: نحوه اعمال ماده 15 و 17 قانون جوانی جمعیت در سازمان های وابسته به نیروهای مسلح سلام علیکم با احترام، افزایش میانگین سنی جمعیت و کمی نسل جوان از جمله مشکلات بزرگی است که پیشرفت هر جامعه را با رکود مواجه می کند.

افزایش نسل جوان مولد و قرار گرفتن آنان در کنار پیشکسوتان مجرب رمز دستیابی یک جامعه به موفقیت های بزرگی است که امروز می بایست مد نظر تمامی متولیان امور جامعه قرار گیرد.

در این راستا به منظور برنامه ریزی اصولی در خصوص جذب و نگهداشت سرمایه انسانی و کمک به رشد جوانی جمعیت به استناد مواد 15 و 17 قانون جوانی جمعیت، موارد ذیل ابلاغ می گردد.


برچسب ها: ستاد کل نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - بخشنامه - ستاد کل - رییس ستاد کل نیروهای مسلح - عدالت اداری - قانون حمایت از خانواده
آخرین اخبار سرویس:

ابطال یک بخشنامه ستاد کل درباره قانون جوانی جمعیت

ابطال یک بخشنامه ستاد کل درباره قانون جوانی جمعیت