مطالب مرتبط:
دستورات رییس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور برای تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد
این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسراییل شد
رییس مرکز حراست وزارت علوم: شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای امنیت کشور، حوزه های تصمیم ساز و تصمیم گیر در ارتباط با آزمون سراسری هستند
هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته ای در خاورمیانه
هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته ای در خاورمیانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 14:352024-04-18سياسي

مراکز هسته ای کشور در امنیت کامل است


سردار احمد حق طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به این مراکز گفت: تجدیدنظر در دکترین و سیاست های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.

- سردار احمد حق طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به این مراکز گفت: تجدیدنظر در دکترین و سیاست های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای کشور درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه وعده صادق مبنی بر حمله به تاسیسات هسته ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید ، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته ای کشور مبادرت ورزیده است.

وی افزود: هرچند بر اساس پروتکل ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین المللی هسته ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته ای پرهیز داده شده اند ؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.


برچسب ها: مراکز هسته ای - هسته ای - رژیم صهیونیستی - تهدید رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - جمهوری اسلامی ایران - سردار احمد حق طلب
آخرین اخبار سرویس:

مراکز هسته ای کشور در امنیت کامل است

مراکز هسته ای کشور در امنیت کامل است