مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 12:002024-03-27سياسي

آزادی 22 زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از آزادی 22 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال به همت مردم خیر و نیکوکار خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از آزادی 22 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال به همت مردم خیر و نیکوکار خبر داد.

حجت الاسلام حسین بنیادی امروز (چهارشنبه 8 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 22 زندانی آزاد شده در این مدت 2 نفر خانم و سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند، اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) 9 نفر از این زندانیان در استان آزاد شدند که یک نفر از آنها خانم و سرپرست خانوار بود.

بنیادی با بیان این که تعداد زندانیان مالی و غیرعمد طی سال شناور است، تصریح کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان امسال 117 نفر زندانی در استان داشتیم که مشمول طرح آزادسازی بودند.

وی عنوان کرد: هم اکنون 95 نفر از این مددجویان در انتظار کمک خیرین و مردم نوعدوست هستند تا به کانون خانواده خود بازگردند.

بنیادی گفت: سال گذشته به همت خیرین 265 نفر از زندانیان مشمول این طرح در استان آزاد شدند و از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نیز بالغ بر 41 میلیارد ریال برای این امر در استان جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 22 زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان

آزادی 22 زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان