مطالب مرتبط:
ببینید | اظهارات ابراهیم رییسی درباره رضایت مردم از عملکرد دولت و مجلس
تعالی بخش خدمت به مردم سند تحول قوه قضاییه است
خروجی تلاش های مجلس و دولت باید کسب رضایت خدا از مسیر رضایت مردم باشد
سردار فلاح زاده: شهید امان اللهی یک الگوی تمام عیار برای نسل جوان است
پزشک تبریزی با رضایت اولیای دم آزاد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:502024-04-08سياسي

کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است و این امر یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه ها محسوب می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است و این امر یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه ها محسوب می شود.

هاشم علایی 20 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آرامش، مشارکت، کار و تلاش، شعار کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در سال 1403 می باشد، افزود: الگوی تعالی سازمانی یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه ها محسوب می شود و ضروری است تا با پیاده سازی ارزش ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی تا حصول نتیجه نهایی که همان کسب رضایت مردم است، قدم برداریم.

وی ادامه داد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، این شرکت بر تأسی از فرامین رهبری، مبادرت به نامگذاری سال 1403 با عنوان آرامش، مشارکت، کار و تلاش ، کرده است تا ضمن ایجاد رفاقت و مشارکت میان مجموعه، در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و افزایش رضایتمندی مراجعین، حرکت مضاعفی داشته باشد.


برچسب ها: شرکت شهرک های صنعتی استان - شرکت شهرک های صنعتی - شهرک های صنعتی - رضایت مردم - سازمانی - استان اردبیل - دستگاه ها
آخرین اخبار سرویس:

کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است

کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است