مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-12بين الملل

درخواست اوکراین از فرانسه برای کمک به انجام یک ضد حمله جدید


یکی از مقام های فرانسوی که در مذاکرات با مقام های اوکراینی شرکت داشت به روزنامه فیگارو گفت، کی یف از پاریس درخواست کرده تا به ارتش اوکراین برای انجام یک ضد حمله جدید در سال 2025 کمک کند.

- یکی از مقام های فرانسوی که در مذاکرات با مقام های اوکراینی شرکت داشت به روزنامه فیگارو گفت، کی یف از پاریس درخواست کرده تا به ارتش اوکراین برای انجام یک ضد حمله جدید در سال 2025 کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقام مسئول گفت: اوکراینی ها به ما گفتند که در سال جاری میلادی به آنها کمک کنیم تا بتوانیم خودمان را برای یک ضد حمله جدید در سال آتی میلادی آماده کنیم.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: اوکراین به سیستم دفاعی هوایی SAMP/T نیاز دارد.

روزنامه فیگارو همچنین گزارش کرد، با این حال، کمپانی MBDA که موشک های Aster 30 را برای این پلتفرم تولید می کند، نمی تواند در آینده نزدیک موشک های بیشتری را به کی یف ارائه دهد، چون ارتش فرانسه خودش به آنها نیاز دارد.

در 4 ژوئن 2023، اوکراین اقدام به ضد حمله علیه روسیه کرد.

کی یف تیپ هایی را مستقر کرد که توسط مربیان ناتو آموزش دیده و مجهز به تجهیزات غربی از جمله تانک های لئوپارد و چلنجر بودند.

سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه اعلام کرد که تلاش های کی یف شکست خورده و اوکراین متحمل تلفات زیادی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اوکراین از فرانسه برای کمک به انجام یک ضد حمله جدید

درخواست اوکراین از فرانسه برای کمک به انجام یک ضد حمله جدید