مطالب مرتبط:
بازنگری سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست
بازنگری سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست
امام جمعه همدان: فرهنگ عمومی تولید ثروت باید در جامعه ایجاد شود
بازنگری سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست
امضای سند همکاری با ارمنستان برای پایش رودخانه ارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 10:302024-03-26اجتماعي

سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در تشریح برنامه های سال 1403 گفت: اجرای طرح هما، نوجوان محوری و تربیت مربی از شاخص ترین فعالیت های کانون همدان بوده که برنامه ریزی های لازم برای اجرای آنها صورت گرفته است.

- ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در تشریح برنامه های سال 1403 گفت: اجرای طرح هما، نوجوان محوری و تربیت مربی از شاخص ترین فعالیت های کانون همدان بوده که برنامه ریزی های لازم برای اجرای آنها صورت گرفته است.

معصومه ابراهیمی هژیر در تشریح برنامه های سال 1403 اظهار کرد: سال 1402، سالی سخت و بسیار پر کار برای کانون همدان بود و ما در این سال با انتقال بیش از 30 نیرو از کانون به آموزش و پرورش روبرو بودیم اما با وجود کمبود نیرو تمامی مراکز ما باز بوده و به ارائه خدمات پرداختند.

وی با بیان اینکه امسال فعالیت های کانون در سه محور مرکزمحوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری تعریف شده است، افزود: از اسفند سال گذشته برنامه های کانون را با تمرکز بر روی این سه محور به ویژه نوجوان محوری تعریف کرده ایم و این به معنی عدم توجه به کودک نیست بلکه می خواهیم برنامه های شاخص و خلاقانه برای جذب نوجوانان و استفاده از ظرفیت آنها را انجام دهیم.


برچسب ها: مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - همدان - کانون - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - نوجوان
آخرین اخبار سرویس:

سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می شود

سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می شود