مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: طوفان الاقصی اثبات شکست پذیری اسراییل است
عکسی از سردار سلامی در راهپیمایی روز قدس /نماینده زن مجلس با همسر و دو فرزندش آمد /گپ و گفت معاون رییسی با مردم /مهدی چمران شکار دوربین ها شد
نماینده ملایر: انتقام سخت، محو شدن اسراییل است
نماینده مجلس شورای اسلامی:اسراییل دچار استیصال در برابر اتفاقات بین المللی شده است
پیام نماینده مردم کرج در مجلس به مناسبت روز جهانی قدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 15:402024-04-05سياسي

نماینده مردم اردستان در مجلس: اسراییل در لبه پرتگاه محو شدن است


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسراییلی ها یک زمانی شعار از نیل تا فرات سر می دادند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در لبه پرتگاه محو شدن قرار گرفته است.

- نماینده مردم اردستان در مجلس: اسراییل در لبه پرتگاه محو شدن است ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسراییلی ها یک زمانی شعار از نیل تا فرات سر می دادند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در لبه پرتگاه محو شدن قرار گرفته است.

حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد در سخنرانی روز قدس در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: مردم با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر ثابت کردند همانگونه که امام خمینی مهمترین آرمان انقلاب اسلامی را نابودی صهیونیسم و اسراییل قرار داد همچنان پای آرمان های آن رهبر کبیر ایستاده اند.

وی افزود: بیش از 60 سال است پیروان امام خمینی و انقلاب اسلامی فریاد مرگ بر اسراییل را سر می دهند که این عبارت عمق نگاه و پیش بینی آن پیشوای انقلاب را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه پیام حضرت امام خمینی به جهانیان برای مبارزه با اسراییل به گونه ای بوده است که امروز افکار جهانی منتظر نابودی این غده سرطانی به صورت کلی است، گفت: مطمئن باشید شعارها و قدم هایی که مردم امروز و در طول این


برچسب ها: نماینده مردم - انقلاب اسلامی - اردستان - اسراییل - مجلس شورای اسلامی - اسلامی - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اردستان در مجلس: اسراییل در لبه پرتگاه محو شدن است

نماینده مردم اردستان در مجلس: اسراییل در لبه پرتگاه محو شدن است