مطالب مرتبط:
قوی ترین اینترنت منطقه از آن کشور همسایه ایران است نه خودش!
بالنده تر از گذشته به سمت ایران قوی حرکت می کنیم
قوی ترین اینترنت منطقه برای همسایه ایران است!
حماس و جهاد اسلامی: قدردان حمایت های ایران از فلسطین هستیم
اسم قدیم و جدید شهرهای ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 12:202024-03-31سياسي

روند تکاملی ایران قوی ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، شعار جهش تولید و مشارکت مردم را نقشه راه دولت و ملت در سال 1403 و اهتمام عملی نسبت به آن را ضامن گشایش در مشکلات و مسائل اقتصادی کشور و .

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ، دوازدهم فروردین سال 1358 تصریح کرد: روند تکاملی و آرمانی خود به سمت ایران قوی و تمدن نوین اسلامی را با نقش پذیری های سترگ نسل جوان و آینده ساز کشور استمرار می بخشیم و پرچم سرافرازی میهن اسلامی در عرصه های مختلف را همچنان با افتخار به اهتزاز در خواهیم آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ، شعار جهش تولید و مشارکت مردم را نقشه راه دولت و ملت در سال 1403 و اهتمام عملی نسبت به آن را ضامن گشایش در مشکلات و مسائل اقتصادی کشور و عرصه معیشت و زندگی مردم و یأس و ناامیدی دشمنان دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین سال 1358، نقطه عطف درخشان و تعیین کننده در تاریخ ایران عزیز به شمار می رود که در میدان رویدادی شکوهمند و معنادار با اراده و رای 98/2 درصدی ملت مومن، مصمم و انقلابی، استقلال کشور در یک همه پرس


برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب - روز جمهوری اسلامی - اسلامی - سپاه پاسداران - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - فروردین
آخرین اخبار سرویس:

روند تکاملی ایران قوی ادامه دارد

روند تکاملی ایران قوی ادامه دارد