مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 19:302024-03-30حوادث

پلیس: کلاهبرداری 100 میلیارد تومانی از 600 مالباخته در ساری


سالهاست افرادی با اسامی مستعار تحت عنوان شرکت سرمایه گذاری و یا هرمی با تبلیغات فریبنده در فضای واقعی و مجازی توانسته اند با وعده سود های نجومی و تضمینی (فعالیت هرمی طرح پانزی) اقدام به کلاهبرداری از شهروندان علی الخصوص افراد .

- سرهنگ علی قیصری گفت: سالهاست افرادی با اسامی مستعار تحت عنوان شرکت سرمایه گذاری و یا هرمی با تبلیغات فریبنده در فضای واقعی و مجازی توانسته اند با وعده سود های نجومی و تضمینی (فعالیت هرمی طرح پانزی) اقدام به کلاهبرداری از شهروندان علی الخصوص افراد ناآگاه نمایند که این امر چالش عظیمی برای خانواده ها بخصوص قشر جوان جویای کار جامعه ایجاد نموده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی در ساری خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد شکات و مال باختگان بیش از 600 نفر و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 100 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر گفت: سالهاست افرادی با اسامی مستعار تحت عنوان شرکت سرمایه گذاری و یا هرمی با تبلیغات فریبنده در فضای واقعی و مجازی توانسته اند با وعده سود های نجومی و تضمینی (فعالیت هرمی طرح پانزی) اقدام به کلاهبرداری از شهروندان علی الخصوص افراد ناآگاه نمایند که این امر چالش عظیمی برای خانواده ها بخصوص قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: کلاهبرداری 100 میلیارد تومانی از 600 مالباخته در ساری

پلیس: کلاهبرداری 100 میلیارد تومانی از 600 مالباخته در ساری