مطالب مرتبط:
تراز دریاچه ارومیه 7 سانتیمتر افزایش یافت
میزان آب دریاچه ارومیه 7 سانتی متر افزایش یافت
افزایش دوباره آب دریاچه ارومیه
بسته خبری شامگاه 18فروردین ایسنا | اذعان زلنسکی به خستگی از جنگ/ افزایش آب دریاچه ارومیه
افزایش 7 سانتی متری آب دریاچه ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 15:102024-04-07اقتصادي

تراز دریاچه ارومیه 7 سانتیمتر افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدصادق معتمدیان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در حاشیه بازدید از سد کانی سیب پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: - دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: تراز فعلی دریاچه ارومیه به یک هزار و 270 متر و35 سانتی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش هفت سانتی متری آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدصادق معتمدیان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در حاشیه بازدید از سد کانی سیب پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تراز نسبت به آغاز سال آبی جاری (اول مهر 1402) 53 سانتی متر بیشتر است.

وی اضافه کرد: وسعت دریاچه ارومیه در حال حاضر یک هزار و 475 کیلومتر مربع برآورد می شود که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، 311 کیلومتر مربع افزایش دارد.

وی ادامه داد: دریاچه ارومیه در حال حاضر یک میلیارد و 830 میلیون مترمکعب آب دارد که بیش از 200 میلیون مترمکعب بیشتر از زمان مشابه سال گذشته است.

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اظهار کرد: با بارش های اخیر و رهاسازی های انجام شده از سدها، وضعیت دریاچه ارومیه رو به بهبود است.

معتمدیان به آغاز رهاسازی آب از سدهای استان از آذرماه سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 220 مترمکعب در ثانیه ورودی آب به دریاچه اروم


برچسب ها: دریاچه ارومیه - ارومیه - دریاچه - محمدصادق معتمدیان - کارگروه ملی - کارگروه - گروه
آخرین اخبار سرویس:

تراز دریاچه ارومیه 7 سانتیمتر افزایش یافت

تراز دریاچه ارومیه 7 سانتیمتر افزایش یافت