مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 17:452024-04-07سياسي

حزب الله لبنان : برای تمام احتمالات جنگ آماده ایم


عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان روز یکشنبه و در مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق در سخنانی تصریح کرد: شهید سردار زاهدی به شکل تاثیرگذاری در تقویت و گسترش نیروی مقاومت در لبنان و منطقه نقش داشت و در آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 در کنار فرمانده .

- عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان روز یکشنبه و در مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق در سخنانی تصریح کرد: شهید سردار زاهدی به شکل تاثیرگذاری در تقویت و گسترش نیروی مقاومت در لبنان و منطقه نقش داشت و در آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 در کنار فرمانده شهید حاج عماد مغنیه مشارکت داشت.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک محور مقاومت است و این جنبش برای تمام احتمالات جنگ آماده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان روز یکشنبه و در مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق در سخنانی تصریح کرد: شهید سردار زاهدی به شکل تاثیرگذاری در تقویت و گسترش نیروی مقاومت در لبنان و منطقه نقش داشت و در آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 در کنار فرمانده شهید حاج عماد مغنیه مشارکت داشت.

  وی ادامه داد: ایشان به عنوان فرمانده پیشتاز در برابر اشغالگران آمریکایی در سوریه و تروریست های تکفیری و رژیم صهیونیستی ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان : برای تمام احتمالات جنگ آماده ایم

حزب الله لبنان : برای تمام احتمالات جنگ آماده ایم