مطالب مرتبط:
پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، فقط به صورت علی الحساب
همه چیز درباره ثبت نام آزمون های ورودی مدارس سمپاد
ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از فردا آغاز می شود
آغاز ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد 1403 از امروز
آغاز ثبت نام آزمون های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 13:402024-04-06اجتماعي

شرط «پیش ثبت نام» در مدارس غیردولتی


️رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت نام مدارس غیردولتی فعلا «علی الحساب» انجام می شود گفت: - ️رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت نام مدارس غیردولتی فعلا علی الحساب انجام می شود گفت: این پیش ثبت نام با شهریه سال تحصیلی جاری باید صورت بگیرد و امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمودزاده با بیان اینکه پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی بر اساس شهریه سال تحصیلی جاری (1403 ـ 1402) از اولیای دانش آموزان اخذ می شود گفت: در این پیش ثبت نام بخشی از شهریه از والدین اخذ می شود.

وی با اشاره به اینکه شرط هایی برای پیش ثبت نام وجود دارد افزود: اگر به هر دلیلی دانش آموز از همان مدرسه ای که پیش ثبت نام انجام داده ثبت نام قطعی را انجام ندهد، باید تمام شهریه او عودت داده شود.

️رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: پیش ثبت نام اختیاری است و در مدارسی که پیش ثبت نام انجام می دهند، مدیر مدرسه اصرار بر ثبت نام قطعی ندارد چرا که هر مدرسه ای ظرفیت خاص خود را برای ثبت نام دانش آموزان خود دارد.


برچسب ها: پیش ثبت نام - ثبت نام - مدارس غیردولتی - پیش ثبت نام مدارس غیردولتی - وزارت آموزش و پرورش - مشارکت های مردمی - مدارس
آخرین اخبار سرویس:

شرط «پیش ثبت نام» در مدارس غیردولتی

شرط «پیش ثبت نام» در مدارس غیردولتی