مطالب مرتبط:
زمان حضور هرناندز در ایران مشخص شد
حضور ایران و 18 کشور جهان در اولین فلوشیپ ناشران قزاقستان
فلاحت پیشه: حتی کشور های دوست ایران از جنگ استقبال می کنند| عدم حضور مستقیم آمریکا در جنگ، نوعی تلاش برای کنترل بحران است
انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری بخش بین الملل جشنواره مد و لباس فجر
گروگان ایرانشهری از دام آدم ربایان آزاد شدند + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 11:002024-04-15سياسي

حضور ایران در بینال ونیز با آدم های جشنواره فجر چگونه است؟


شیر طلایی بینال هنر ونیز 129 ساله شده است و ایران قرار است برای نهمین بار در این نمایشگاه بزرگ و رویداد بین المللی مهم شرکت کند.

ایران در سال های گذشته حضور در نزدیکی قله این رویداد را تجربه کرده است؛ - شیر طلایی بینال هنر ونیز 129 ساله شده است و ایران قرار است برای نهمین بار در این نمایشگاه بزرگ و رویداد بین المللی مهم شرکت کند.

ایران در سال های گذشته حضور در نزدیکی قله این رویداد را تجربه کرده است؛ در دوره پنجاه و هشتم که با تعریف و تمجید بسیار روبه رو شد و البته به فاصله یک دوره (پنجاه و نهم) که اصلا در این دوسالانه حضور پیدا نکرد؛ با این وجود شور و اشتیاق متولیان برای حضور در این دوسالانه این انتظار را هم ایجاد می کند تا در دوره پیش رو بار دیگر شاهد نزدیکی به قله بینال ونیز یا شاید ایستادن بر قله آن باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای قبل، پاویون ایران به طور رسمی برای شصتمین بینالِ هنر ونیز، اعلام حضور کرد.

محمدخراسانی زاده ـ مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران ـ در این رابطه نوشته بود: پاویون رسمی ایران با عنوان بنی آدم اعضای یک پیکرند با آثاری از هنرمندان تراز اول کشورمان، آقایان عبدالحمید قدیریان، غلامعلی طاهری، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی و مصطفی گودرزی در دوسالانه هنر ونیز 2024 حضور می یابد.


برچسب ها: ایران - رویداد - حضور - بین المللی - بینال ونیز - نزدیکی - شیر طلایی
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در بینال ونیز با آدم های جشنواره فجر چگونه است؟

حضور ایران در بینال ونیز با آدم های جشنواره فجر چگونه است؟