مطالب مرتبط:
سرقت از موتورلانس و آمبولانس در 2 نقطه تهران/آماده باش بالگرد اورژانس
آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی مشهد
آماده باش 3 هزار و 500 نفر از نیروهای انتظامی قم در ایام نوروز
آماده باش مدیریت بحران علوم پزشکی لرستان در پی وقوع زلزله 
آماده باش دائمی ارتش و سپاه برای حفاظت از آسمان ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 15:452024-03-22سياسي

تقوا یعنی مراقب باش که دشمن و خطر وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان در فاطمیه بزرگ تهران به سخنرانی پرداخته و گفت: - حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: تقوا یعنی مراقب باش که دشمن و خطر وجود دارد و به تو خیانت می شود، دینداری را خارج از فضای درگیری و دشمنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان در فاطمیه بزرگ تهران به سخنرانی پرداخته و گفت: بسیار مهم است که انسان تعریف صحیحی از زندگی داشته باشد، برخی یک عمر زندگی می کنند و در آخر به تعریف صحیحی از زندگی نمی رسند، غالب انسان ها اواخر عمر به تعریف صحیحی از زندگی دست پیدا می کنند.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با بیان اینکه امروز ماجرای حجاب پرچالش شده و ابعاد بین المللی پیدا کرده است، گفت: موضوع حجاب به خودی خود اصلاً موضوع مهمی نیست.

الان اهمیت حجاب به این دلیل است که در متن درگیری یک امت مستضعف در مقابل جهان استکبار قرار گرفته است یعنی در متن آن درگیری باید حجاب را تعریف کرد.

رهبری فرمودند وجه سیاسی حجاب را نگاه کنید اگر همین کم حجاب های ما ببینند دشمن چه سودی از این بی حجابی می برد این کار را نمی کنند.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - استاد حوزه و دانشگاه - حجت الاسلام - ماه مبارک رمضان - علیرضا پناهیان - حوزه و دانشگاه - پناهیان
آخرین اخبار سرویس:

تقوا یعنی مراقب باش که دشمن و خطر وجود دارد

تقوا یعنی مراقب باش که دشمن و خطر وجود دارد