مطالب مرتبط:
سخنگوی قوه قضاییه: کوروش کمپانی 5100 شاکی دارد / اموال متهمان شناسایی و توقیف شده
شناسایی 430 مورد ساختمان آسیب پذیر و ناایمن در سال گذشته
راه شناسایی خرابی کنتور آب | این کنتورها رایگان عوض می شوند
تنبل ترین کارمند تاریخ بشر شناسایی شد + ویدئو
مأموریت استاندار قم به بازرسی برای شناسایی مدیران ناکارآمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 09:152024-04-10سياسي

علت طعم دار بودن آب همدان شناسایی شد


نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان برخی از عناصر که باعث طعم دار بودن آب است را شناسایی کرده و رفع آن نیاز به دستگاه تصفیه دارد که توسط مسئولان امر پیگیری خواهد شد.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان برخی از عناصر که باعث طعم دار بودن آب است را شناسایی کرده و رفع آن نیاز به دستگاه تصفیه دارد که توسط مسئولان امر پیگیری خواهد شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه 22 فروردین در خطبه های نمازعید فطر در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، با بیان اینکه خوشبختانه سال آبی خوبی را داشتیم و به نظر می آید امسال مشکل آب نخواهیم داشت، مطرح کرد: تاحدودی مسائلی در بحث آب همدان وجود دارد که دولت آن را پیگیری می کند.

پروژه مصلی همدان باید ادامه پیدا کند وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه مصلی از دهه 60 آغاز و کلنگ زنی شده و در دهه 80 مبالغ فراوانی از بیت المال برای آن هزینه شده و کار تاحدودی پیش رفته است، اظهار کرد: در شرایطی هستیم که باید پروژه را ادامه دهیم در غیر این صورت مبالغی که از محل بیت المال برای مصلی هزینه کرده ایم، هدر می رود و پروژه آسیب خواهد دید.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - همدان - دانشگاه علوم پزشکی همدان - دانشگاه علوم پزشکی - نماینده ولی فقیه - دستگاه تصفیه - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

علت طعم دار بودن آب همدان شناسایی شد

علت طعم دار بودن آب همدان شناسایی شد