مطالب مرتبط:
بکش اما خطا نکن!
اگر رژیم صهیونیستی خطا کنند، زلزله متوقف نخواهد شد
سفیر ایران: اگر خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد
مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می دهیم
مخبر: به دنبال تنش نیستیم، اما اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می دهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 17:252024-04-18بين الملل

بکش اما خطا نکن!


این روزها رسانه های وابسته به حزب دموکرات آمریکا و اکثر احزاب سنتی اروپا، مواضع جوبایدن رییس جمهور آمریکا در مخالفت ظاهری با سیاست های نتانیاهو در نوار غزه (خصوصا در قبال بمباران رفح) را برجسته سازی کرده و آن را نماد طغیان کاخ سفید علیه تل آویو قلمداد می کنند! - .

این روزها رسانه های وابسته به حزب دموکرات آمریکا و اکثر احزاب سنتی اروپا، مواضع جوبایدن رییس جمهور آمریکا در مخالفت ظاهری با سیاست های نتانیاهو در نوار غزه (خصوصا در قبال بمباران رفح) را برجسته سازی کرده و آن را نماد طغیان کاخ سفید علیه تل آویو قلمداد می کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف غفاری در یادداشتی در رسالت نوشت: حتی تحلیلگران غربی یک گام فراتر رفته و می گویند بایدن دیگر بیش از این تحمل حضور نخست وزیر کنونی رژیم اشغالگر قدس در مسند قدرت را ندارد! جو بایدن در مصاحبه ای تلویزیونی رویکرد نتانیاهو، در نوار غزه را خطا خواند و ضمن اعلام مخالفت خود با آن افزود : از مقامات اسراییل می خواهم با اعلام آتش بس بگذارند طی 6 یا 8 هفته آینده غذا و دارو وارد نوار غزه شود.

در خصوص مواضع اخیر بایدن نکاتی وجود دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد: نخست اینکه سخن گفتن از تفکیک نتانیاهو و بایدن، تمایز میان واشنگتن و تل آویو و حتی اختلافات راهبردی و تاکتیکی طرفین در قبال تحولات منطقه ( از


برچسب ها: حزب دموکرات آمریکا - رییس جمهور آمریکا - نتانیاهو - آمریکا - نوار غزه - حزب دموکرات - بایدن
آخرین اخبار سرویس:

بکش اما خطا نکن!

بکش اما خطا نکن!