مطالب مرتبط:
فلاحی: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونسیتی است
رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: «با قدرت به حمله ایران در مناطق دور یا نزدیک پاسخ می دهیم/نیروهای ما غزه را به طور کامل ترک نکرده اند/حزب الله باید تاوان سنگینی بپردازد»
حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
کسب اجازه نماینده بسیج دانشجویی از رهبر انقلاب برای عزیمت به مرز های نبرد با رژیم صهیونیستی
حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:452024-04-08سياسي

فلاحی: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است


نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است تا این سگهای هار از منطقه بگریزند و زمینه آزادی قدس و ظهور مهدی فاطمه (عج) را فراهم آورد.

- نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است تا این سگهای هار از منطقه بگریزند و زمینه آزادی قدس و ظهور مهدی فاطمه (عج) را فراهم آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 20 فروردین 1403 صحن مجلس در تذکری ضمن محکومیت کردن شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی فقط با مجازات شدید که مطالبه امت اسلام و ملت ایران است و در روز قدس با حضور در خیابان ها آمادگی و پشتیبانی خودشان را از جبران حمله صهیونیستی اعلام کردند، امکان پذیر است.

وی افزود: به تعبیر سیدحسن نصرالله این انتقام می تواند ما را قدمی به ظهور نزدیک تر کند.

تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است تا این سگهای هار از منطقه بگریزند و زمینه آزادی قدس و ظهور مهدی فاطمه (عج) را فراهم آورد.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به دولت با تاکید بر اینکه راه نجات تلاطم اقتصادی کشور عملیاتی نمودن فرامین ولایت در کنار گذاشتن


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - کابینه رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - نماینده مردم همدان در مجلس - سرداران
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است

فلاحی: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است