مطالب مرتبط:
درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
درویشیان: گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور خبر داد: برکناری بیش از 100 مدیر متخلف و ناکارآمد/ 684 هکتار اراضی ملی از یک زمین خوار پس گرفته شد! گشت ارشاد مدیران صرفا به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 14:102024-05-02سياسي

درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن درویشیان نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به ابلاغ اصول 12 گانه رییس جمهور در پیشگیری و مبارزه با فساد، - نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن درویشیان نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به ابلاغ اصول 12 گانه رییس جمهور در پیشگیری و مبارزه با فساد، به تشریح گشت ارشاد مدیران پرداخت و افزود: برای جذب و تقویت مشارکت مردمی که مورد تاکید معظم رهبری در شعار امسال نیز قرار گرفته است، نیازمند تسهیل در مسیر سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار بخش خصوصی هستیم.

به طور مثال اقدام وزارت اقتصاد در حذف امضا های طلایی در این دولت می تواند نمونه برجسته ای از این اقدام باشد و همه دستگاه های اجرایی هم در این مسیر هستند.

وی ضرورت نظارت در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر بهترین قانون را داشته باشیم و بهترین برنامه را هم تدوین کنیم، اما به نظارت آن طور که باید توجه نکنیم، قطعا با مشکل مواجه خواهیم بود.


برچسب ها: مبارزه با فساد - رییس جمهور - شورای اداری استان تهران - مبارزه - گشت ارشاد - جمهور - درویشیان
آخرین اخبار سرویس:

درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است

درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است