مطالب مرتبط:
خدمات آیت الله رییسی در عرصه روابط بین الملل باارزش بود
استاندار تهران: آیت الله رییسی در تمام دوران خدمت به نظام و انقلاب در کنار مردم بود
عمران خان: آیت الله رییسی در حمایت قاطع از فلسطین نقش پیشرو داشت 
مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در دانشگاه تهران
طرح دوفوریتی برای نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 22:202024-05-20سياسي

نقش آیت الله رییسی در گسترش روابط تهران ـ دوحه چشمگیر بود


نخست وزیر و وزیر خارجه کشور قطر نقش آیت الله سید ابراهیم رییسی و حسین امیرعبداللهیان در گسترش روابط دو کشور را چشمگیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که با تلاش متقابل، - نخست وزیر و وزیر خارجه کشور قطر نقش آیت الله سید ابراهیم رییسی و حسین امیرعبداللهیان در گسترش روابط دو کشور را چشمگیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که با تلاش متقابل، این مسیر تدوام یافته و همکاری های دو کشور در همه زمینه ها توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی طی تماس تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه، شهادت ابراهیم رییسی و حسین امیرعبداللهیان را تسلیت گفت.

نخست وزیر و وزیر خارجه کشور قطر نقش آیت الله سید ابراهیم رییسی و حسین امیرعبداللهیان در گسترش روابط دو کشور را چشمگیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که با تلاش متقابل، این مسیر تدوام یافته و همکاری های دو کشور در همه زمینه ها توسعه یابد.

علی باقری نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از پیام تسلیت و همدردی امیر و دولت قطر، نقش موثر شهید رییسی و شهید امیرعبداللهیان در تحکیم روابط دوجانبه و تقویت پیوندهای دوستانه بین دو کشور را فراموش نشدنی دانست و ابراز امیدواری کرد که مناسبات ایران و قطر شاهد پیشرفت های بیشتری باشد.


برچسب ها: حسین امیرعبداللهیان - آیت الله سید ابراهیم رییسی - امیرعبداللهیان - ابراهیم رییسی - سید ابراهیم رییسی - آیت الله سید - کشور
آخرین اخبار سرویس:

نقش آیت الله رییسی در گسترش روابط تهران ـ دوحه چشمگیر بود

نقش آیت الله رییسی در گسترش روابط تهران ـ دوحه چشمگیر بود