موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت زنده یاد مسعود اسکویی
مسعود اسکویی درگذشت
مسعود اسکویی درگذشت
مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو درگذشت
مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 15:502024-05-01فرهنگي

پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر


در پی درگذشت مسعود اسکویی، پیشکسوت و صدای ماندگار رادیو و تلویزیون برنامه «چهل تیکه» و «مستند استودیو هشت» امشب به یاد صدای ماندگار رادیو از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

- در پی درگذشت مسعود اسکویی، پیشکسوت و صدای ماندگار رادیو و تلویزیون برنامه چهل تیکه و مستند استودیو هشت امشب به یاد صدای ماندگار رادیو از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه چهل تیکه با حضور زنده یاد مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در شبکه رادیویی ورزش امشب چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه ساعت 20 از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

تکرار این برنامه نیز روز پنجشنبه، 13 اردیبهشت در ساعات 10 صبح و 16 بعدازظهر خواهد بود.

همچنین برنامه مستند استودیو هشت با معرفی ویژگی های شخصیتی پیشکسوتان نام آشنای رادیو از جمله مسعود اسکویی امشب ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

در این مستند علاوه بر گفت و گو با این پیشکسوت عرصه گویندگی با دوستان، همکاران و خانواده این مرحوم نیز صحبت شده و روایتی کوتاه از سال ها تلاش و فعالیت این مرحوم اسکویی در عرصه رسانه رادیو است.


برچسب ها: مسعود اسکویی - استودیو هشت - رادیو - رادیو و تلویزیون - برنامه - چهل تیکه - ماندگار
آخرین اخبار سرویس:

پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر

پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر