مطالب مرتبط:
حفظ ارزش پول با کدام بانک مرکزی
استقلال بانک مرکزی به شرط آزادی
فوری/رقم نهایی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه با انجام همسان سازی قطعی شد/حقوق بازنشستگان 20 میلیون تومان می شود؟
نرخ بهره، بانک مرکزی و ...
استقراض دولت از بانک مرکزی و بانک ها دو برابر شد| گویا برخی گزارشات دولت را نخوانده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-18اقتصادي

دلار با مدیریت بانک مرکزی به پله 57 هزار تومان رسید


حسن نوروزی با اشاره به تحولات بازار ارز و دلایل سیاسی آن گفت: با همه جوسازی ها و فضاسازی ها ما دیدیم که اگرچه قیمت ارز پس از حمله موشکی ایران به اسراییل چند روزی افزایش یافت و به حدود 70 هزار تومان رسید؛ - حسن نوروزی با اشاره به تحولات بازار ارز و دلایل سیاسی آن گفت: با همه جوسازی ها و فضاسازی ها ما دیدیم که اگرچه قیمت ارز پس از حمله موشکی ایران به اسراییل چند روزی افزایش یافت و به حدود 70 هزار تومان رسید؛ اما امروز با کاهش چشمگیر قیمت ها، دلار وارد کانال 57 هزار تومان شد و آرامش به بازار ارز بازگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن نوروزی، نماینده مجلس یازدهم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تحولات بازار ارز و نوسانات آن گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از شکست در میدان نظامی با حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی فلسطین، در میدان اقتصادی نیز همراه با ناکامی در ایجاد تلاطم در بازار ارز از ایران شکست خوردند.

وی افزود: آمریکا و متحدانش در شب حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی فلسطین تمام توان خود را برای ایجاد انحراف مسیر موشک های ایران به کار گرفتند اما نتوانستند مانع از تاثیر حمله موشکی ایران به اسراییل شوند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: پس از ناکامی آمریکا و رژیم صهیونیستی، سعی کردند تا با جوسازی در فضای مجازی و قیمت سا


برچسب ها: بازار ارز - حمله موشکی - حسن نوروزی - بازار - دلایل سیاسی - تومان - روزی
آخرین اخبار سرویس:

دلار با مدیریت بانک مرکزی به پله 57 هزار تومان رسید

دلار با مدیریت بانک مرکزی به پله 57 هزار تومان رسید