مطالب مرتبط:
هدفگذاری اجرای 100 ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی استان مرکزی
اجرای 110 برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
اجرای 110 برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
برگزاری بیش از 40 برنامه در هفته بسیج کارگری چالوس
اجرای صد ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 14:202024-05-01سياسي

اجرای بیش از 70 برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد


مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 70 عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 70 عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد.

سرهنگ حسن رضایی روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 در نشست با خبرنگاران افزود: یکی از اقدامات بسیج سازندگی در استان تامین آب شرب 120 روستا بوده است و در دو دهستان شهرستان های باشت و بهمیی نیز در حال کار در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به طرح از آبخیز تا جالیز اظهارکرد: طی تفاهم نامه ای بین بسیج سازندگی و جهادکشاورزی در این طرح به کشاورزان خدمات ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی 2000شهید استان طی امسال خاطرنشان کرد: در همین راستا برای محرومیت زدایی برنامه های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده که یکی از برنامه ها اهدای 2000 سری جهیزیه به زوج های جوان بوده و تاکنون 1000سری تقدیم زوج ها کردیم.

رضایی در رابطه با کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پنج گروه جهادی جهت خدمات رسانی به سیل زدگان این استان از استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده و 30 باب سرویس بهداشتی و حمام نیز


برچسب ها: بسیج سازندگی - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - سازندگی - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 70 برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از 70 برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد